אפק>בית ספר אפק>ביקור השר להגנת הסביבה תשע"ג
התוכנית להעצמת מערכת החינוך למאה ה - 21


המפה האינטראקטיבית שלנו

לצפייה במפה האינטראקטיבית
של חצר בית הספר שלנו,
לחצו כאן

אמנה לגלישה בטוחה באינטרנט



לחתימה על האמנה לגלישה בטוחה באינטרנט

לחצו כאן

אפק בית ספר ניסויי לקיימות

לפתח מנהיגות ואחריות
סביבתית קהילתית =
קיימות בחינוך

אפקולוגי מרכז הפצה לקיימות
 אפקולוגי - מרכז הפצה מציע תכניות לפיתוח
הקיימות.
התכניות משלבות תהליכי חשיבה, ארגון חברת
ילדים המיישמת
אחריות ומעורבות חברתית
והצעות לאקטיביזם אזרחי.
למידה בשעת חירום

החל תרגיל חרום "עורף איתן 1 "

 
אנא לחצו כאן
ביקור השר להגנת הסביבה
ביקור השר
להגנת הסביבה,
מר עמיר פרץ
גלריית תמונות
 סרטון
 
 
 
מוסיקה בראש העין - סרטון

לצפייה בסרטון -
מוסיקה בראש העין
לחצו כאן

ביקור השר להגנת הסביבה תשע"ג
השר להגנת הסביבה מבקר ב"אפק" ביום כדור הארץ ביום כדור הארץ , 22.4.13 ביקר השר להגנת הסביבה, מר עמיר פרץ ב"אפק", בית ספר ניסויי לקיימות בחינוך. השר הגיע בליווי נציגים ממשרדו ובכירים מעיריית ראש העין, מר משה סיני- ראש העירייה, אבי קמינסקי מנהל אגף החינוך ומפקחים ממשרד החינוך. במהלך הביקור פגש השר תלמידים מקבוצות מנהיגות שונות, אשר סיפרו לו על העשייה הסביבתית הנעשית בבית הספר. התלמידים הציגו בפני השר את המושג "קיימות" וספרו על התהליך שעבר בית הספר להגדרה עצמית ומשמעותית של המושג וכי הקיימות היא דרך חיים המתחשבת בסביבה הטבעית והחברתית ובה עושים למעננו ולמען הדורות הבאים. התלמידים תארו בפני השר מהו בי"ס ניסויי לקיימות, הדגישו את היותו בי"ס מתמחה בקיימות והדגימו את הלמידה והעשייה המתקיימת בו. מנהלת בית הספר, הגב' דפנה רודיק הובילה את הביקור וספרה על התוכנית הלאומית "הפרדה במקור" המיושמת הלכה למעשה בבית הספר. בכל כיתה שני פחים ובהם מפרידים את הפסולת היבשה והרטובה בנפרד. בחצר הקיימות התרשם השר ממגוון סוגי הקומפוסטרים המוזנים מהפסולת האורגנית שמייצר בית הספר ומבוסתן עצי הפרי העשיר. בהמשך ספרו התלמידים על מערכת איסוף מי הגשם, אשר חוסכת את משאב המים החשוב מאד בארצנו והציגו בפני המבקרים גרף המתאר את כמויות המים שנאספו בשלוש השנים האחרונות וספרו על השימוש היעיל במים בהדחת השירותים. בסיום הסיור בחצר הקיימות, התכנסו המבקרים בספריית בית הספר וקיימו שיח אודות המצב הסביבתי בישראל. השר עמיר פרץ שיתף את התלמידים בשאלה בה מתלבטים כיום אנשי משרדו: מה הפתרון הנכון לטיפול בפסולת שנותרה לאחר תהליך ההפרדה במקור הטמנה או שרפה. השר התרשם עמוקות מהעשייה העירונית והבית ספרית בנושאי סביבה והציע לתלמידים חשיבה משותפת אודות הפתרונות הקיימים והעתידיים לטיפול בפסולת.

[ללא כותרת]

[ללא כותרת]

[ללא כותרת]

[ללא כותרת]

[ללא כותרת]

[ללא כותרת]

[ללא כותרת]

[ללא כותרת]

[ללא כותרת]

[ללא כותרת]

[ללא כותרת]

[ללא כותרת]
דף הבא >>

טלרום מפעילה סליקת אשראי ותשלומים באינטרנט